اس ام اس عاشقانه


تقدیم به همسر عزیزم

   نه دل در دست محبوبي گرفتار، نه سردرکوچه باغي برسردار
 از اين بيهوده گرديدن چه حاصل ؟؟ پياده مي شوم، دنيا نگهدار

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

   بی تو بودن کار من نیست، تا دلت نرفته برگرد

 

 

   توي اردو گاه قلبتء منم يه اسير جنگيء تو منو شکنجه ميديءتوي اين قلعه ي سنگی

 

 

   اي كه از درد دلم با خبري / قرص دل درد مرا كي مي خري؟

 

 

    ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟ به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند زمانی که نمی درخشی؟

 

 

   در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم !! تو فقط دست دادی.. و من.. همه چیز از دست دادم

 

 

   موقعي که داري واسه بدست آوردن کسي ميدوي آروم بدو چون شايد يکي هم داره واسه بدست آوردن تو ميدوه

 

 

   صوير چشمان تو را در رويا ها كشيدم، باغ گلي از جنس مريم ها كشيدم، تو گم شدي در جاده هاي ساكت و دور، من هم به دنبال نفس هايت دويدم

 

 

   باز در کلبه ی عشق،  عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک ، چشم مرا جاری کرد

 

 

   در اخرين لحظه ديدار به چشمانت نگاه كردم و گفتم بدان آسمان قلبم با تو يا بي تو بهاريست

 

 

   هر چه قفس تنگ تر باشد، آزادی شیرین تر خواهد بود

 

 

    مثل شقايق زندگى كن:كوتاه اما زيبا،مثل پرستو كوچ كن:فصلى اما هدفمند،مثل پروانه بمير:دردناك اما...عاشق

 

 

   بهترينم اگر دل سپردن به تو يک خطاست به تکرار باران خطا ميکنم

 

 

   زندگي مثل بازي حکمه!! مهم نيست که دست خوبي نداري مهم اينه که يار خوبي داشته باشي؛ اينطوري ‏شايد حتي بتوني بازي باخته رو ببري

 

 

   می نويسم (( د ي د ار )) تو اگر بي من و دلتنگ مني ... يك به يك فاصله ها را بردار

 

 

   ما غم زده ي شهر خرابيم گر مئ نخوريم خانه خرابيم ما ز کس و کسي کينه نداريم يک شهر پر از دشمن و يک دوست مثل تو داريم

 

 

   گرچه سكوت بلندترين فرياد عالم است ولي گوشم ديگر طاقت فريادهاي تو را ندارد عزیز دلم كمي با من حرف بزن

 

 

   در صفحه شطرنج زندگی همه ی مهره های من مات مهربانی تو شدند و من قلبم را به تو باختم

 

 

   هرگز براي عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهي در انتهاي خارهاي يک کاکتوس به غنچه اي مي رسي که ماه را بر لبانت مي نشاند

 

 

   هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببيننت و حسوديشون بشه که...... ماهشون مال منه

 

 

   محبت مثل يک سکه ميمونه که اگه بيفته تو قلک قلب ديگه نميشه درش اورد اگرم بخواي درش بياري بايد اونو بشکنی

 

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------

 

---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ----------------------------


نظرات شما عزیزان:

paparii
ساعت21:42---30 خرداد 1392
بهاره عشقم درسته این چندماه ازت دورم ولی بدون عاششقونه همیشه بیادتم ودوست دارم هیچوقت فراموشم نکن

مریم دیوونه
ساعت8:55---29 خرداد 1392
حسین عزیزم دوست دارم .... تو تنها تکیه گاه من تو زندگیم هستی ... تو تنها کسی بودی که منو از غم و درد نجات دادی ... همیشه عاشقت میمونم

مریم دیوونه
ساعت8:55---29 خرداد 1392
حسین عزیزم دوست دارم .... تو تنها تکیه گاه من تو زندگیم هستی ... تو تنها کسی بودی که منو از غم و درد نجات دادی ... همیشه عاشقت میمونم

رها
ساعت15:22---14 ارديبهشت 1392
خيلي قديمي بودن فكرنكنم بازم بيام

مریم
ساعت12:28---12 ارديبهشت 1392
گاهی به خاطرش ماندن را تحمل کن،رفتن از دست همه بر می آید.

مریم
ساعت12:22---12 ارديبهشت 1392
ای کاش می دونستی چقدر دوست دارم حمید آتوسا.

مریم
ساعت12:15---12 ارديبهشت 1392
لطفاً جدیدتر بزارید،خیلی قدیمی بودن

m.h.m
ساعت11:18---9 ارديبهشت 1392
طاطای عزیزم خیلی دوستت دارم
محمد حسین


بهروز
ساعت15:04---15 فروردين 1392
سلااااام پریساجان,عااااااشقانه دوستت دارم,تاآخرین نفس کنارتم!!!!!

اکبر
ساعت23:06---9 فروردين 1392
سلام بچه ها .من قربون هر چی دختر خوشگله برم بچه ها من دوست دارم 10زن بگیرم اما پول ندارم};-

عرفان
ساعت22:56---9 فروردين 1392
ماریام عشقم دوست. دارم};-};-

زهرا از بناب
ساعت19:06---6 فروردين 1392
امیر عزیز و مهربانم، تک ستاره ای هستی که بر شبهای زندگی من می تابی- خیلی دوستت دارم - هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود/هرگزم نقش تو از لوح و دل و جان نرود - و میدونم که میدونی جوخ جوخ

شایان
ساعت13:23---17 اسفند 1391
دوستت دارم دیونه ترین من};-};-};-};-};-};-};};-};-};-};-};-: *

علی رضا
ساعت17:00---14 اسفند 1391
سلام الناز خانوم };-};-

الناز
ساعت19:21---10 اسفند 1391
امیر محمد عاشقانه عاشقت هستم و میمونم*عزیزترینم دوستت دارم*};-

علی رضا
ساعت15:30---8 اسفند 1391
};- خیلی علیه

علی رضا
ساعت16:45---7 اسفند 1391
سلام

مریم
ساعت1:19---5 اسفند 1391
};-};-};-

یاسمنی
ساعت21:59---2 اسفند 1391
عالیه خیلی پیامهای زیباییه!** tnx

سیاوش کاکایی
ساعت19:30---25 بهمن 1391
وبلاگ زیبای بود خیلی ممنون ازپیام های زیبا};-

زهرا
ساعت20:47---24 بهمن 1391
من از دست این پسره چی کار کنم آخه

احسان
ساعت22:53---17 بهمن 1391
سمیرا عشق خوبم دوست دارم

گلی حوشکله
ساعت18:35---16 بهمن 1391
سهیل دوستت دارم

مهدي ك
ساعت8:33---16 بهمن 1391
جانم فداي رهبر

امير
ساعت8:31---16 بهمن 1391

سپده جان منم دوسست دارم

ابهر-شناط


مهدي
ساعت8:29---16 بهمن 1391


عالي بود آفرين بر شما


مهدي
ساعت7:33---16 بهمن 1391

علي بود آفري بر شما


زهرا
ساعت22:45---15 بهمن 1391
میلاد عزیزم بی نهایت دوستت دارم

الهه
ساعت15:10---14 بهمن 1391
مهدی عزیزم خیلی دوست دارم};-

pegman
ساعت20:24---8 بهمن 1391

_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
.:."pegmanmoradi".:._______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___ $$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$___ __$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€


نادیا
ساعت22:00---6 بهمن 1391
خیلی قدیمی بودن جدیدبزارین

صوفيه
ساعت22:19---4 بهمن 1391
عالي بودن جوادجون دوستت دارم منوفراموش نكن

مجید
ساعت13:09---26 دی 1391
با اینکه تکراریه یکی از پیاماتون دوست داشتم.البته کمی هنوز خامه!
می نویسم "د ی د ا ر"....
بقیه یا تکراری بودن یا بسیار خام


ندا
ساعت12:03---26 دی 1391
هيچ كدوم خوب نبود. يكم با احساس تر باشين

soghra
ساعت18:16---24 دی 1391
محمدعزیزم عاشقانه دوستت دارم

علییییی
ساعت23:23---22 دی 1391
جالب بوووووود

احسان
ساعت23:21---22 دی 1391
جالب نبود

زهرا از بناب
ساعت23:07---22 دی 1391
عشق من امیر با من بمان و بدان برای همیشه دوستت دارم و تا آخرین نفس کنارتم...

کسی که همیشه عاشقانه دوستت دارد همسرت زهرا


alireza
ساعت22:49---12 دی 1391
};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};

مرتضی
ساعت14:54---3 دی 1391
شیواجونم خیلی دوست دارم

بارن
ساعت12:37---30 آذر 1391
خیلی بی کلاس بودن ن ن ن ن ن

متین
ساعت18:57---26 آذر 1391
عالی بود/پسر

hanieh
ساعت23:28---19 آذر 1391
esmaeelam asheghane miparastamet .
babat sms haye zibatoon mamnoon


سینا
ساعت12:57---18 آذر 1391
با سلام وبلاگ خیلی خوبی داری

من واقعا از مطالب وبلاگت لذت بردم

میخواستم نظرتو درباره ی تبادل لینک بدونم

تو می تونی منو با اسم اینجا همه چیز درهمه لینک کنی

بعد به من اطلاعات بده که تو رو با چه اسمی لینک کنم

منتظرتم بای



sepideh az abhar
ساعت19:27---6 آذر 1391
امیر عزیزم خیلی دوست دارم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:,ساعت 13:50 توسط منصوره| |


Power By: LoxBlog.Com

download this music

مرجع کد آهنگ و بزرگترین آرشیو کد آهنگ